3 idei de care sa tii cont atunci cand vrei sa realizezi o reclama pe radio - AmgAmg
1
post-template-default,single,single-post,postid-1,single-format-standard,bridge-core-3.0.2,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-28.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.9.0,vc_responsive

3 idei de care sa tii cont atunci cand vrei sa realizezi o reclama pe radio

3 idei de care sa tii cont atunci cand vrei sa realizezi o reclama pe radio

3 idei de care sa tii cont atunci cand vrei sa realizezi o reclama pe radio

Documentandu-te pentru a afla daca este ok sau nu sa investesti in publicitate la radio, ti-au sarit in atentie cel mai probabil, povesti care dadeau drept exemple negative unele spoturi si campanii radio.

Este destul de evident ca unele reclame au fost adevarate reusite, castigand premii, in timp ce altele au fost doar o pata neagra in portofoliul brandurilor si creatorilor lor. N-ai vrea ca brandul tau sa fie un astfel de caz, cu siguranta! Iata, asadar, 5 idei de care ar trebui sa tii cont atunci cand vrei sa faci o reclama pe radio:

  1. Evita numerele!

…si, mai ales, numerele de telefon! Gandeste-te ca majoritatea celor care asculta radio sunt soferi in trafic, cumparatori in magazine si foarte putini oameni cu un carnet si un pix gata sa iti noteze numarul.

In plus, pe langa faptul ca sunt greu de retinut, numerele pot incurca un cumparator mai mult. Cel mai bine, mentine-ti reclama pe radio simpla si ofera-le acestora directii clare, explicate intr-un mod simplu si intuiti. De exemplu, in loc sa spui numarul de telefon, i-ai putea invita sa iti viziteze site-ul. Asa, nu doar vei economisi timp pretios din spatiul de reclama, dar ii vei convinge sa iti acorde o sansa mai ampla ca sa iti prezinti produsele sau serviciile.

  1. Evita cliseele!

Ca oricare alt domeniu creativ, si lumea marketingului sufera de pana de inspiratie. Totusi, asta nu este o scuza pentru a abuza de o idee folosita si rasfolosita! Originalitatea este cea care aduce plusul de valoare oricarei creatii, iar in advertising asta se vede foarte bine.

Cand cauti strategia pentru marketingul unui brand, incearca sa tii cont de faptul ca produsul acela trebuie sa se diferentieze de produsele de acelasi tip prin ceva aparte. Incearca sa cauti acel element doar al lui si sa iti centrezi reclama pe radio in jurul acestui aspect. Exista sute de clisee care s-au lipit de mentalitatea colectiva si ne sunt la indemana, insa au ajuns sa se denumeasca asa tocmai pentru ca au fost folosite prea mult. Nu cadea in capcana lipsei de originalitate si lasa-ti mintea sa fie cat mai inovativa.

  1. Evita inconsecventa!

O greseala des intalnita in lumea afacerilor este o lipsa de inchegare a imaginii brandului. Este important ca un brand sa transmita o imagine fluenta, un mesaj consecvent si o stabilitate profesionala. Daca, de exemplu, in campaniile celelalte de publicitate ai folosit un anumit slogan, este bine sa il folosesti pe acela peste tot. Daca pe site-ul tau folosesti un anumit ton, pastreaza acelasi ton si in abordarile de marketing.

O imagine bine construita, solida, care nu se schimba de la un mediu de promovare la altul, ajuta la inlesnirea patrunderii mesajului si la o recunoastere mai usoara a brandului tau atunci cand este reamintit posibilor clienti. Astfel, incat, iti vei putea crea o baza de clienti care iti vor cumpara produsele sau serviciile pe viitor.

No Comments

Post A Comment