Publicitate radio – AMG Media
15530
post-template-default,single,single-post,postid-15530,single-format-standard,bridge-core-3.0.1,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-28.5,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.7.0,vc_responsive

De ce folosim publicitatea radio?

publicitate radio

De ce folosim publicitatea radio?

În zilele noastre, potențialul de a vă promova afacerea este vast. De la presa scrisă la marketingul pe rețelele sociale, opțiunile sunt aparent nelimitate. În timp ce publicitatea TV ar putea fi în continuare dincolo de bugetul majorității întreprinderilor mici, există însă câteva oferte atractive, prin îndreptarea atenției asupra publicitatea radio, regional sau local.

AMG Media are o experienta îndelungată în promovarea prin intermediul radio, oferind soluții creative, inovative și budget-friendly; idetificăm în mod unic nevoile publicului tău țintă și găsim cea mai bună cale de comunicare cu el.  Avem parteneriate cu cele mai ascultate posturi de radio, locale și naționale: KISS FM , Radio ZU , Europa FM, Magic FM , Wyl FM, Radio România Actualități și multe alte radiouri. Vă oferim campanii radio cu largă audiență în Ploiești și în București, dar și la nivel național.

De ce folosim publicitatea radio?

În Romania, ascultăm o cantitate semnificativă de radio, chiar dacă este posibil să nu ne dăm seama. În consecință, radioul a devenit un mediu de marketing din ce în ce mai puternic. Dacă luați în considerare această rută, nu sunteți singurul. Din ce în ce mai multe companii apelează la publicitatea radio pentru a ajunge la un anumit public, pentru că cele mai multe posturi își direcționează difuzarea către un public foarte specific, fie el tânăr, bărbat sau femeie, fanii sportului, seniori, pasionați de muzică clasică, pop, jazz sau nostalgie. Radioul poate fi folosit pentru a ajunge la orice public demografic posibil.

Utilizată în mod corespunzător, publicitatea radio este o metodă eficientă de atingere a unui obiectiv demografic. Puteți alege anumite grupuri de vârstă sau socio-culturale, fără a utiliza suporturi vizuale scumpe. Cu stimulul potrivit, „teatrul minții” va crea imagini care sunt mult superioare celei tipărite sau televizate. Publicitatea radio nu necesită atenția deplină a unei persoane, la fel ca televiziunea. Ea poate fi în multe privințe aproape subliminală și acesta este unul dintre avantajele majore ale mediului radio.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.