Publicitatea radio argumente pro sau contra
15542
post-template-default,single,single-post,postid-15542,single-format-standard,bridge-core-3.0.1,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-28.5,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.7.0,vc_responsive

Publicitatea radio argumente pro sau contra

Publicitatea radio

Publicitatea radio argumente pro sau contra

Cu siguranță dacă ai o firmă micuța la început de drum te-ai gândit măcar o singură dată la publicitatea radio. Mai jos o să iți prezint câteva aspecte pro si contra publicității radio. O sa încep mai întâi cu aspectele contra deoarece vreau sa las ce este mai bun la sfârșit.

Așadar sa începem, de ce nu este indicată publicitatea radio?

            Auzind o reclama la radio publicului îi este mai greu sa rețină sau noteze aspectele importante din spot cum ar fi numărul de telefon, adresa.

            Pentru o firma începătoare poate fi mult mai costisitor decât pentru un brand mare sa difuzeze reclame la radio decât online spre exemplu.

          O reclamă poate devenii repetitive astfel încât ascultătorii nu mai conștientizează difuzarea ei.

              De ce merită sa faci publicitate la radio?

           In primul rând pentru ca radioul este un mediu stabil, care funcționa cu mult înaintea televiziunii..

           In al doilea rând o campanie radio poate fi mult mai atrăgătoare decât un spot publicitar video. Un spot radio poate fi serios, amuzant, sau extrem de atrăgător. Secretul constă în utilizarea unor efecte sonore potrivite pentru a crea o imagine pentru ascultător.

           In al treilea dar nu in ultimul rând radioul este un mijloc eficient de promovare. Imaginează-ti ca ești într-o sala de așteptare unde se ascultă un anumit post de radio, fie că vrei sau nu ești nevoit sa asculți si reclamele difuzate de acesta. Sau imaginează ti ca ești într-un magazin nehotărât la ce decizie să iei si fix in acel moment se difuzează la radio reclama care iți face alegerea mai ușoara. Minunat nu?

            In concluzie radioul este un canal de comunicare mai eficient decât televiziunea  astfel ajutând mesajul  oricărui spot publicitar să ajungă exact unde trebuie. Daca te am convins arunca sit u un ochi pe site lu www.amgamg.ro si începe sa crești!

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.